Wij staan u graag te woord, Tel. 0348-484900

Optimale Support
Telemos biedt optimale ondersteuning bij voorkomende problemen. ICT omgevingen worden steeds vooruitstrevender, voor veel organisaties is het daardoor lastig om het systeembeheer voor de ICT omgeving goed in te vullen. Omdat storingen niet planbaar zijn, biedt Telemos uw systeembeheerder ondersteuning wanneer zich een storing voordoet.

Helpdesk

Diensten en Services
Telemos International Group heeft een eigen helpdesk, het eerste aanspreekpunt voor al uw vragen, opmerkingen of klachten over het gebruik of de inzet van de automatiseringsmiddelen. Wat wij extra bieden is een team van ervaren IT-specialisten dat volledig op de hoogte is van de wensen en de behoeften van uw bedrijf.

Specialisme en Expertise
Telemos heeft een uitgebreid team van specialisten met een brede kennis. Door hun ervaring in verschillende projecten krijgt u in iedere situatie een goed advies. Zij zijn u graag van dienst. Daarnaast werkt Telemos intensief samen met toonaangevende fabrikanten, die op hun beurt assisteren wanneer aanvullende informatie en kennis nodig is. 

Als toevoeging op telefonische helpdeskondersteuning bestaat de mogelijkheid van remote support. 
Een helpdeskmedewerker kan dan inloggen op uw netwerk. Hiermee krijgt u direct hulp op afstand en worden storingen versneld opgelost. De remote support optie is bedoeld voor assistentie bij incidenten, ontstaan binnen het serverpark en aanverwante infrastructuur. Al naar gelang uw wensen, kunt u een aanvullend remote supportcontract afsluiten zodat de continuïteit van uw bedrijf altijd gewaarborgd blijft.

Enkele voordelen van de Helpdesk op een rijtje gezet:
     •   Aanname van storingen/vragen via de storingslijn
     •   Telefonische analyse van problemen
     •   Verzekerd van deskundig advies en snelle oplossingen
     •   Een snelle response is wat wij waarborgen
     •   Samen maken we afspraken over reactietijden
     •   U bent verzekerd van kwaliteit  
     •   Telemos ICT Service is bekend met uw situatie, in geval van urgentie kan men snel handelen
     •   Wij maken gebruik van de modernste apparatuur om u op alle aspecten hulp te bieden
     •   Remote helpdesk support is mogelijk
     •   Voor het afsluiten van helpdeskcontracten zijn er verschillende mogelijkheden
     •   Voor Telemos is ICT-beheer een kernactiviteit

Kennismaken
Wilt u op een laagdrempelige manier kennismaken met onze expertise? 
Probeer dan eerst de strippenkaart. Deze strippenkaart geeft u recht op een aantal uren ondersteuning door onze experts tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Zo bent u te allen tijde gegarandeerd van spoedige telefonische response van onze technici. In overleg selecteren wij welke vorm van helpdeskondersteuning het beste bij uw bedrijf past. 

Heeft u vragen over prijzen en condities, neem dan gerust contact met ons op.
 
Tel.: 0348-484900 of via e-mail: sales@telemos.nl